מאת: ירון לוי
כל יזם, עצמאי ובעל עסק מבין שיש חשיבות גדולה לכל הקשור בשיווק ופרסום של מוצרים, שירותים ופרויקטים. יחד עם זאת, כאשר הדברים מגיעים אל השיווק העצמי, שלעיתים קרובות הולך יד ביד עם פעילות העסק בכללותה, מגיעים אל מבוי סתום.
מאת: ירון לוי
כל יזם, עצמאי ובעל עסק מבין שיש חשיבות גדולה לכל הקשור בשיווק ופרסום של מוצרים, שירותים ופרויקטים. יחד עם זאת, כאשר הדברים מגיעים אל השיווק העצמי, שלעיתים קרובות הולך יד ביד עם פעילות העסק בכללותה, מגיעים אל מבוי סתום.
איך הופכים מעסק קטן לעסק גדול יישום אסטרטגיות מובילות רבים
על פי סקרים שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לפני כחודשיים 35
שיווק ופרסום נמנים על יסודותיו החשובים ביותר של כל עסק
קווים רבים מחברים בין כלכלת העסק והמשפחה ולו מהסיבה שהמשכורת
ירון לוי הינו כלכלן מומחה, יועץ עסקי והבעלים של חברת "לוי ייעוץ כלכלי ועסקי", בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א. כותב מאמרים בנושאים של ייעוץ עסקי לגופי תקשורת מובילים ובעל ניסיון עשיר בעולם העסקי. ירון ליווה בהצלחה רבה מעל 1000 עסקים בישראל.
ואנחנו ניצור איתכם קשר בהקדם